Tuesday, February 7, 2012

unknown =,=

assalamualaikum ....


okay , bosan gilaa malam ni . sebenarnya dah tak tahu nak update apa . typing pun tak ada halatuju . hewhew . naaa , act hari ni damn tired ohh . sebab whole day ada kenduri kahwin abang apis . padahal lah kan . aku tak tahu apa yang penat sangat . setakat duduk tengok orang buat kerja , makan , gelakgelak . erghh =,= hahahaha . aku pun tak tahu . ohh maybe effects from the flu yang aku dapat . bapak ah , almost 5 days tak hilang hilang lagi flu ni . hm , makan ubat tak nak pulak kan . so , terima je laa . hihihi . eh , malam ni aku decide nak tidur lambat ! oh yeahh !! boleh ke aku nak tidur lambat ? mata ni pun dah kuyu semacam ohh . hehehe . selagi gendut kite boleh layan kite , so selagi tu kite try . gendutt ,... tolong eh ? hohoh .


eh , esok dah balik hostel ohh -,- sangat menyampah . gila menyampah . err , bila tah aku nak ikhlaskan diri balik hostel dan sekolah macam biasa . patot la semua benda buat tak kena ja .hewhew . eh , btw kite ade cerita hot . hot meletupp *boom boom boom* . nak tahu tak nak tahu tak ?? gendut kasi kite hadiah . woohooo . erk ? perlu ke dicerita ?hm, tak kesah laa . hehe . aku suka nak cerita . sebab aku bahagia . acewahh :P niee buat aku tambah sayang kat kau ni gendut .*sumpah bahagia* hahaha . ntah kenapa tah dengan aku ni .


gendut , kau nak tahu tak . akak aku pergi tunjuk present yang kau bagi tu dekat mak . and i don't know akak aku ada cerita apaapa ke . dia tahu tu kau yang bagi . ade sekali tu aku naik bilik tengok barang2 tu keluar merangkak dari beg . pelik jugak lah kan . rupanyaa , hmm , benci tau orang usik barang kite . benci benci benci =..= heee . okay stop di situ . nanti lah kite sambung cerita nie , gendut takda mood ohh . menyampah dengan dia . hohoh . tapi takpa , kite layan ja . kesian kat dia kan kan kan ? err =,= hahahaha . kay wassalam :D


REZEKI JANGAN DITOLAK :)

No comments:

Post a Comment