Wednesday, December 21, 2011

flightless bird :')

holllaaaa ! :) *smiling in the morning . hye readers , stalkers and also fuckin' hackers . pagi , pagi err pagi yanggg INDAH . atoto . all of sudden , aku tiba tiba pagi pagi dah hyper macam ni. okay korang dah tengok twilight saga : breaking dawn ?? *hamboi, panjang lagi . hehe . ni haaa 




yeahh! there it is . twilight saga : breaking dawn . but in the part 1 . how shitty . penat la nak menunggu yang part 2 . grrr . so , you all nak tahu . because of cerita ni , aku yang tak pernah masuk movie sanggup masuk tahu . okay , for the first time masuk movie . aku tak tahu kenapa aku nak sangat tengok cerita ni . then sanggup pulak pecah tradisi masuk movie . bla bla bla korang pun bukan kesah sangat kan . hehe . whatever aku tak kesah . but memang pecah rekod la aku masuk movie . selalu aku tak nak . sebab nanti panas punggung . lagipun dah ade orang nak belanja kan . hoho .


dah lama dah aku tengok , but aku malas nak update hari tu . tibe tibe semalam paan kasi aku dengar lagu flightless bird tu . that time lagu ni time diorang dah kahwin . by the way , esan dah bagi aku dengar lagu ni . but aku tak ingat . so , bila dah dengar again , again and again . i think that i'm fallin love with this song . eh , try it ! best tahu :P tengok cerita dia lagi best . but seriously i can't wait for the part 2 . TWILIGHT TWILIGHT TWILIGHT ! :D


HAVE I FOUND YOU :')

No comments:

Post a Comment