Tuesday, December 6, 2011

HARI TUA UNTUK KAMU ---> AI :D

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu :D
pagi yang indah , sejuk dan mendinginkan dengan air fan yang tak tahu la berapa tinggi suhu nya , di dalam balutan selimut . woahh , nikmatnya tidur ..
tibatiba . "its all about him him him" (deringan handphone).
arghhh , aku lihat pada screen phone . nombor ?? okay . itu number phone kak long . sorry number tak di save . hihihi . nak cakap dengan mak pulak . satu rumah aku mencari mak , dapur ? tiada . bilik bawah ?tiada jugaa . minda bermain main . "pergi pasar dengan abah kot, hari ni kan hari ahad" lalu aku pergi ke hall . okay mak di situ rupanya . punya lama mak bergayot dengan kak long . aku hanya menunggu untuk mengambil phone aku kembali . setelah selama berbelas minit berbicara , mak memberikan phone kepadaku . aku naik ke atas dan berniat untuk menyambung tidurku . ouh tidak angah sudah menjalankan tugasnya membuka tirai kamar kami . cahaya memasuki dan menyilaukan mataku . kak lang dan akim masih lagi tidak terjaga (tidur mati) . lalu aku melihat pula pada phone celcom (dua sekali phone  ada . tamak! :P ) ade msg yang masuk semasa aku tidur . lalu aku mengreply mcg itu  dengan gembiranya . hehe . 
bermulalah cerita . . tenene . . 
aku mandi seperti biasa . selepas aku mandi ada msg dan miss call yang baru masuk . ouh rupanya dari si dia . aku mempersiapkan diriku untuk turun ke bawah dan membalas msg si dia . sementara itu , aku membuka notebook ku untuk aku membuka line . apakah ? okay online . hehe . *bole kah kita berbahasa seperti biasa ? okay boleh ! :D
okay okay okay ! lepas aku dah online tu , check2 noty semua . aku try tengok birthday siapa hari ni . then , jeng jeng jeng . =='
ouhhh . tidakkkkk!!!
kenapa? apa yang berlaku ? what's going on here ? 
cepat2 aku tanya adik aku yang berada di depan ku . "hari ni berapa hari bulan ?" then he said " 5 hari bulan kot , kenapa ?" aku tnya dia balik . "hari ni hari apa ?" dia pun jawab balik  " isnin la . kenapa kau ni ?" arghhhhh , sepantas kilat , seperti cacing kepanasan dan seperti lipas kudung , aku ambil phone dan ingat nak reply msg . but , tk apa2 kejap lagi pun bolehh . cepat2 aku call dia . tett , tett , tett (angkatlah)
dia pun angkatt . bagi salam dulu . hehehe . 
"hey , HAPPY BIRTHDAY!!"
dia "hehehe , thanks , ingat kan lupa . semalam tggu ja bila nak wish ni "
jyeahh! tepat pada hidung , memang terlupa gilaa
 "sorryyy ? bole pulak terlupaa (tersengih2)"
dia "takpe2 , atleast wish jugak , dr tak wishh"
okayy  . selamat aku . hehehe . yelaa , mcam tu pun boleh lupa . dah sahsah semalam aku texting dengan dia . sampai dia terlelap , then aku pulak terus tertido sebab dia balas lambat . hm , no wonder semalam dia suruh aku call dia . mybe nak ingat kan kat aku lettuw hari ni birthday diaa . aku pun tak call sebab akak dan adik aku belum tidurr *malu padahal ><
so , lastlast masing2 tertidur dan tak wish apaapa . hmm ,dude really sorry ? hehe . kelakar tahu kalau kau tengok time aku tanya adik aku hari ni hari apa bagai . maggod ! time tu macam nak tercabut jantung , yelaaa . sebabnya aku msg kau macam tk de apa2 yang happen . takutt kot kalau kau terasa dengan aku . heee . 
siyott kan aku ? benda penting cam tu pun boleh lupa . eh japp . penting ka ?? kinda sayangg :D
so , act , kita nak keluar kan hari ni . tapi kau kat langkawi jauh sana . macam mana nak keluar rite ? on phone je dengan kau . seriously sedih tahuu :'(
tapi dah dengar suara kau tadi , macam kau happy ja . so , aku hilang sikit la sedih tu . ngee~~~
okay la . aku tak tahu nak bagi hadiah apa . kita pun bukan nya boleh jumpa rite ? so , for this time aku bagi yang ni ja.  hee .

HERE THERE AREEE >>>>> :)


still freshh ouh . hahahaha . lepas call kau aku terus buat . sebab tak nak lupakan kau and tak nak kau terasa . terasa ke ? tk kann? hehehe . kau heartless , mana rasa apa apa . tak lahh . aku yang rasa bersalah tahuu . *padahall :P
yeahh! even kaU tak bukak pun blog aku ni . it is okay dude .aku pun tk nak kau bukak . hahaha . cam sakai je kann ? so , biar je senyapp . or biar one day kau tahu sendiri . let it be . hadiah kat atas yang tak seberapa tu bila2 nanti kau bolehh tengok . aku simpan okay ?? errkk ? -.- hahahaha
yeah , that's all . cerita yang atas sekali tu sajaa buatt suspenn . hee .
okayy  , wishes :
  • aku harap kau happy 
  • aku harap kau tak sedih
  • aku harap kau bahagia di samping keluarga
  • aku harap kau success dalam life
  • aku harap kau ada azam baru untuk sweet sixteen ni
  • aku harap kau bole fulfill cita2 kau nak jadi engineer . muehehe :3
  • aku doakan Allah memberkati hidup kau
  • aku doakan Allah mengrahmati hidup kau
  • aku doakan kau dapat rezeki yang melimpah ruah
  • aku doakan kau panjang umur (ini wajib)
  • #banyak lagi ouh aku harap 
  • takpelahhh . last one , aku harap kau tak lupakan akuu . weehee
and the last wordss

HAPPY BIRTHDAY !!

meh sini kiss sikit . muahmuah :* hahahaha . kay la . boboiyy :D

No comments:

Post a Comment