Tuesday, November 29, 2011

cerita basi . ngee~~

assalamualaikum
setelah berhempas pulas , berpenat lelah ,berpeluh masin , akhirnya dpat jugak aku update blog aku ni . hahaha . padahal la kan . tiap2 hari kau online , blog ni haram kau nak usik . cehh =='
okay . nak cerita pasal hang hari tu . hari tu ? yelaa ,kenape ? 
update ke ? cerita dah basi baru nak update ?
then ? suka jantung aku la nak buat apa . it's mine not yours . hee . my pleasure :D
so , takde ape sangat la hari tu , aku keluar dengan dormmates je . u know what , this hang out planning lama gile da rancang tahu . since we're still in the school before school holiday .
macam ape je kan ? hehe . yela , because we're not in the same place . sorang sane , sorang sini . seramban la , keramat la . what else ? susah kan kalau nak ajak hang . tu sebab plan awal2 . last2 mana ramai yang join , sikit je  , dlam 6 orang . 
so , kitorang cam ape je . jalan2 , mkan , shopping , bowling and makan . hahaha .
it seems bored rite ?but act it is not . :D
happy what kitorang . tak de lah rase mcm kekok ke . yela , first time for our hang kan .
first gerak tu , aku tak tahu pun nak g timesquare naik ktm . memang habes kredit la jugak call2 dorang . hehe . 
so , sampai sane tggu2 semua okay la . nasib baik sekejap je .
however, we had so much fun time even sekejap and tak buat ape pun sangat .

meet them :)

 opie , zie and mira :)


 anis . hehe . tak dapat banyak gambr die .*segan


 kalau dah insane .wee :)


 hehe . dah jumpa cermin kan .


 just be myself :D

kentucky fried chicken time!

hehe . thats all pic yang aku bole upload .banyak2 malas ouh . ngee~~
by the way kan . time aku main bowling , si gendut tu datang pulak tiba tiba . okay .aku dah haihh . mamat nih . seriously ingat dia joke  je nak datang . then , aku jumpa je la dia kejap . tak layan kang merajuk orang tua tu . bengang ja kat dia =='
nasib baik kejap je . tak la lama mana kan ngan dia .
so , balik tu mcam biasa lambat smpai rumahh . hee :D
macam tak biasa kan . okay la . tu je kot aku nak update .
tak tahu nak kata apa la :P
so, love u friends :)
enjoy it ! boboiyyy 



No comments:

Post a Comment