Saturday, November 5, 2011

014 : BBFF =)

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh .

hamboi , salam . hehe .
seriously da lame tak update blog . ape mcam tah blog aku nih . sakai hell padahal =='
ah , lantak la. haha .eh , ntah nak story ape dah aku ni , mmg no idea lgsung la nak update blog ni .ni pn sesaje je kot nk try boleh lagi tak post entry ape sume . hihi *harokk betul . eh , weyh sekarang ni tersangat la busy dengan sekolah , asrama , rumah , kerja sekolah ,kerja kursus akaun , kawan kawan , boyprengg . opss , boyprengg ???hahaha . okay kidding . no more boyprengg . acewahh, sesedap bahasa .wee
cehh , final exam dah lepas woah , alhamdulillah .sumpah tak sabar nak cuti . so esok raye kan ? okay raye haji . mak now tengah prepared makanmakan untuk esok . yeay ! tak sabar nak makan . hehe . #tolongtaknakpulak . seriusly , dah tak tahu nak buat ape dengan blog ni . tengok la mcam sakai je kan ? >,< malu bhai . hahahha . tp tak pe la . blog aku je pun , aku dah tahu lama dah . so,school holday pun dah nak dekat. lagi bape hari je nak sekolah . satuduatiga . tak kot . ponteng ah , ape lagi . hahaha . lg la weyh.

okay , sekarang ni fikiran tengah serabut . why not , there such many fuckin' problem yang ade dalam kepala hotak yang tak patut di pikir oleh orang macam saya .. grrr =,=
cam haraammm je . oke  , lupakan syamina . itu tidak patut diungkit . HAHAHAHA .
hey , lupa nak bgtahu . banyak good news yang aku dapat la since aku pun dah lama tak update blog . GOOD NEWS EVER , aku dpat membe baru . bukan sebarang membe . myBBFF . weee . hahhaha . semangat je kan .ntah la . okay untung la kan ade DOUBLE B FF . -,- huu
tak kesa la weyh . he's the best act. gilagila . tak pernah jumpa orang mcam tuh. hyper sesangat woah . susah dapat pakwe macam dye . hee . macammacam . truly , he was unexpectable .hoho .why ? dye suka nak buat ape yg dye suka . sukasuki dye ja . hahaha . btw , aku happy sangat dengan dye . thanks babe :)
anyway , aku da lme ta update because since duduk hostel la, mana sempat nak update . gila , balik umah dua minggu sekali . memang la , cuti sehari ja . aku just focus to facebooking . so , law apa apa hal . cari aku kat facebook je . wee .#kemain lag promote .
baahhhh ! whatevahh . haha . k ini je kot . kbye . hee :P


BBFF kat belakang .wee .dye jahit nama aku kat beg . so sweet . hahaa :D

No comments:

Post a Comment